SPLOŠNI POGOJI IN POLITIKA ZASEBNOSTI
SPLOŠNI POGOJI
Apartmaji Boltez d.o.o.
Da bo vaše bivanje prijetno in da bi se izognili morebitnim nesporazumom, vas prosimo, da preberete hišna pravila in pogoje. Ob prijavi se šteje, da ste z njimi seznanjeni, da se z njimi strinjate in jih boste upoštevali. Kršitev hišnih pravil lahko povzroči odpoved rezervacije in zaračunanje celotne cene namestitve ne glede na krajše bivanje.
Podjetje Apartmaji Boltez d.o.o. (v nadaljevanju Nastanitev) oddaja nastanitve v skladu s svojimi Splošnimi pogoji poslovanja.
Rezervacije
Potrjena rezervacija je zaveza, pogodba med Nastanitvijo in gostom, katere določila morata oba spoštovati.
Najem nastanitvene enote vključuje: najem izbrane nastanitve – sobe, studia ali apartmaja na noč, uporabo posteljnine, uporabo brisač, osnovni kopalniški pribor, parkirišče, brezplačni Wi-Fi, DDV, prijavo.
Nastanitev se potrudi, da pri rezervaciji nastanitve poskuša upoštevati dodatne strankine želje.
Nastanitev je dolžna imeti pripravljene sobe, ki jih je gost rezerviral, in uresničiti dogovorjene storitve. Gost se obveže, da plača dogovorjeno ceno za storitve, ki jih je/bo izkoristil. Gost nima pravice do dodatnih storitev, ki mu niso bile obljubljene oz. ki niso v ponudbi.
Prijava/odjava gostov
Prijava
Ob prijavi v Nastanitev je potrebno predložiti veljaven identifikacijski dokument (potni list, osebno izkaznico, vozniški izpit). Dokumenti morajo biti veljavni v času prihoda in odhoda gosta iz Nastanitev. Vsaka oseba, ki je nastanjena v Nastanitvi, je dolžna imeti veljavni dokument. V kolikor oseba ni polnoletna, mora za to poskrbeti zanj odgovorna oseba.
Prenočevanje oseb, ki niso prijavljene v Nastanitvi, je prepovedano
Rezervirana nastanitvena enota je gostu na voljo po prijavi med 17.00 in 21.00 na dan prihoda oz. po dogovoru.
Na podlagi predhodnega dogovora se lahko gostom omogoči zgodnja prijava.
Za vse dodatne informacije nas kontaktirajte.
Odjava
Na dan odhoda mora stranka do 10. ure zapustiti sobo, in oddati ključ na recepciji oz. na dogovorjenem prostoru v okviru Nastanitve. Stroške bivanja mora stranka poravnati najkasneje dan pred odhodom oz. po dogovoru z Nastanitvijo.
Če stranka prekorači čas odhoda in odide po 10. uri, lahko Nastanitev od nje zahteva doplačilo. Na podlagi predhodnega dogovora in po presoji zaposlenih se lahko gostom omogoči pozna odjava.
V kolikor stroški ne bodo ob odjavi plačani v celoti, bomo bremenili vašo kreditno kartico in vas o tem obvestili po elektronski pošti oz. preko kanala, preko katerega ste opravili rezervacijo.
Zajtrk
Nastanitev lahko po dogovoru nudi zajtrk.
Parkiranje
Gostje Nastanitve lahko parkirajo na zasebnem, ograjenem parkirišču pred nastanitvijo. Lastniki/stranke sami odgovarjajo za svoje avtomobile, motorje in druga prevozna sredstva ter stvari, ki jih pustijo v njih. Za izgubo ali poškodbe ne odgovarjamo.
Hramba večjih kosov športne opreme
Hramba večjih kosov športne opreme (koles, smuči, supov …) v sobi je razen po dogovoru prepovedana. Po dogovoru se lahko uredi hramba takih predmetov v okviru zasebnih prostorov Nastanitve. Gost se obvezuje, da bo poravnal kakršnekoli nastale stroške, ki so nastale zaradi kršenja tega pogoja.
Dodatno ležišče in otroci
Maksimalno število oseb v nastanitvi je enako številu postelj. Namestitev dodatnih ležišč v sobe je mogoča po predhodni odobritvi z možnim doplačilom.
Mir in tišina
V Nastanitvi sta veljata nočni mir in tišina med 22. in 7. uro.
Red in čistoča Nastanitve in nastanitvenih enot
Gostje so dolžni skrbeti za red in čistočo v Nastanitvi in v svoji nastanitveni enoti.
Pri večdnevnem najemu se dogovorimo za pospravljanje sobe. Pri tem poskrbimo za osnovno čistočo sobe in kopalnice, menjavo brisač, po potrebi posteljnine. V kolikor so stvari gostov na tleh, jih ne premikamo in ne pospravljamo, enoto pospravimo le v meri, kot je to mogoče.
V kolikor gost želi pogostejše menjanje brisač prosimo, da o tem obvesti recepcijo. Vsekakor pa prosimo goste za ekološko ravnanje, saj z zmanjševanjem porabe vode in čistil znižujemo stroške okolja in skrbimo za naravo.
Kajenje
V Nastanitvi kajenje ni dovoljeno v nobenem prostoru. Kajenje je dovoljeno na balkonih ali na zunanjih površinah Nastanitve ob uporabi pepelnikov. V sobah, kjer balkonov ni, je kajenje (npr. na oknih) strogo prepovedano. Nastanitev ima pravico zaračunati dodaten znesek za kritje stroškov čiščenja, osvežitve in zračenja sobe. Poleg omenjenega zneska bo dodatno zaračunana morebitna škoda, Nastanitev pa ima pravico gosta predčasno odsloviti. V primeru sprožitve požarnega alarma zaradi kajenja se doplača znesek v višini 100 eur zaradi ponovne vzpostavitve alarmnega sistema. V primeru intervencije gasilske službe zaradi kajenja, je gost dolžan plačati vse nastale stroške s tega naslova.
Hišni ljubljenčki
Hišni ljubljenčki v Nastanitvi niso dovoljeni, razen po dogovoru.
Vrata
Gostje so zaradi varnosti vseh oseb in stvari dolžni zaklepati vrata sob ob vsakem prihodu in izhodu v Nastanitev, saj s tem zmanjšajo možnost kraje.
V nastanitve ni dovoljeno: nositi tekočih snovi, ki se rade vnamejo ali eksplodirajo, ne snovi z močnim in neprijetnim vonjem in podobno.
Pranje in likanje
Po dogovoru in aktualnem ceniku je možno naročiti pranje perila.
Omejitev odgovornosti in povzročena škoda
Nastanitev jamči za svoje pogodbene obveznosti s skrbnostjo poštenega trgovca. Nastanitev ne odgovarja za kakršno koli neposredno ali posredno izgubo ali poškodovanje lastnine gostov ali osebne poškodbe, ki na kakršen koli način nastanejo med bivanjem v Nastanitvi (razen osebnih poškodb gostov, ki nastanejo neposredno zaradi hude malomarnosti Nastanitve). Celotna odškodninska odgovornost Nastanitve ne presega rezervacijske vrednosti.
Če se pri Nastanitveni storitvi pojavi motnja ali škoda, se bo Nastanitev potrudila, da jo čimprej odpravi, gost pa je dolžen prispevati k temu, da se motnja odpravi oz. da je škoda čim manjša.
Če gost povzroči škodo kjerkoli v Nastanitvi ali na njenem zunanjem prostoru, zanjo v celoti odgovarja, Nastanitev pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo gost lahko utrpel v takem primeru.
V primeru kršitev hišnega reda oziroma povzročanja škode si Nastanitev dovoli izvesti ukrep prepovedi vstopa, odstranitev gostov iz Nastanitvenih prostorov in zahtevati povračilo povzročene škode.
Nastanitev si pridržuje pravico in gost ga pooblašča, da za morebitno škodo ali odtujitev predmetov, bremeni njegovo kreditno ali plačilno kartico, oziroma se gost zaveže, da bo poravnal celoten znesek pred odhodom iz Nastanitve.
Odpovedni pogoji
Pravica Nastanitve do odpovedi rezervacije
Izjemoma sme Nastanitev odstopiti od pogodbe tudi iz stvarno upravičenega razloga (npr. zaradi višje sile ali zaradi drugih okoliščin (izrednih razmer, nujnosti zaprtja Nastanitve, za katere Nastanitev ni odgovorna, ali pa zaradi zavajajočih oz. napačnih bistvenih podatkov, ki mu jih je posredovala stranka) ali v primeru neprimernega obnašanja bodočega gosta. Plačilo oz. neplačilo odpovedi v izrednih razmerah je odvisna od dogovorov in zakonov v času višje sile.
Do spremembe rezervacije ima Nastanitev pravico: če so v rezervirani nastanitveni enoti potrebna nujna nepredvidljiva popravila, ki onemogočajo normalno in varno uporabo enote; če je prišlo do dvojne rezervacije iste enote; v tem primeru je dolžna Nastanitev gostu omogočati bivanje v enakovredni enoti, v kolikor pa to ni mogoče, ga lahko namesti v cenovno boljši enoti brezplačno ali v cenovno ugodnejši enoti, s tem da se povrne razlika v ceni enot; v kolikor zamenjava enot ni mogoča, se Nastanitev v največji možni meri potrudi poiskati enakovredno namestitev brezplačno v kraju oziroma v celoti povrne stroške rezervacije.
Plačilna sredstva
gotovina; debetna ali kreditna kartica (Maestro, Visa, Mastercard) nakazilo na transakcijski račun podjetja.
Vse cene, navedene na tej strani, so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni izrecno navedeno drugače. Turistična taksa je dodatna plačilna postavka, ki je odvisna od dejanskega števila oseb in nočitev, in zato ni vključena v ceno nočitve.
Ob plačilu je potrebno poravnati še turistično takso in dodatne stroške, nastale v času bivanja v Nastanitvi. Dodatni stroški so posledica koriščenja dodatnih storitev, ki jih nudi Nastanitev, ali pa kot posledica nastale škode. Ob odjavi iz Nastanitve morajo biti vsi neporavnani stroški plačani v celoti.
Obvezna doplačila: turistična taksa: cena takse je predpisana občinska taksa, katere višina se letno usklajuje; odrasla oseba plača polno predpisano vrednost in otroci od 7-18 let pa polovično vrednost; taksa se poračuna ob plačilu bivanja; končno čiščenje – po aktualnem ceniku; ne dogovorjen pozen odhod – celoten znesek namestitvene enote za eno noč; bivanje neprijavljene osebe, spanje in razgrajanje oz. neupoštevanje pravil hišnega reda – 200 eur.
Opcijska doplačila: zajtrk – po dogovoru; Pranje perila – po aktualnem ceniku; dodatno ležišče – po aktualnem ceniku; končno čiščenje ob neprimerno zapuščenih prostorih -po ceniku; prihod izven dogovorjenega delovnega časa, če to ni dogovorjeno – po aktualnem ceniku; povzročena škoda, katero vrednost oceni lastnik glede na nabavno vrednost, stroške montaže in transporta ter posredno povzročene škode, ki nastane zaradi nezmožnosti uporabe nastanitve, dela nastanitve ali storitve za druge goste.
Končna določila
Za te splošne pogoje velja slovenska zakonodaja. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno stvarno sodišče v Kranju.
Ti splošni pogoji veljajo za vse pogodbe, sklenjene od dneva objave na spletni strani https://www.apartmaji-boltez.si
Podatki podjetja
Apartmaji Boltez d.o.o.
Oldhamska cesta 10a
4000 Kranj, Slovenija
Davčna številka: SI90659236
Matična številka: 1562207000
POLITIKA ZASEBNOSTI
Podjetje Apartmaji Boltez d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in varuje vaše osebne podatke v skladu z veljavno zakonodajo (GDPR).
Zbiranje podatkov
Zbiramo naslednje podatke:
- Ime in priimek
- Kontaktne podatke (telefon, e-pošta)
- Podatke o rezervaciji in bivanju
- Podatke za plačilo (številka kreditne kartice, če je potrebno)
- IP naslov in podatke o uporabi spletne strani
Uporaba podatkov
Vaše podatke uporabljamo za:
- Izvedbo in upravljanje rezervacij
- Komunikacijo s strankami
- Izboljšanje naših storitev
- Zakonske in varnostne zahteve
Hramba podatkov
- Osebni podatki se hranijo toliko časa, kot je potrebno za izpolnitev namena, zaradi katerega so bili zbrani.
- Podatki o plačilih se hranijo v skladu z davčno zakonodajo.
Piškotki
Naša spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in analitiko obiska. Z nadaljnjo uporabo strani se strinjate z njihovo uporabo. Več informacij je na voljo v podrobni Politiki piškotkov.
Pravice uporabnikov:
V skladu z GDPR imate pravico do:
- Dostopa do svojih osebnih podatkov
- Popravka ali izbrisa podatkov
- Omejitve obdelave podatkov
- Prenosa podatkov
- Ugovora zoper obdelavo
Za uveljavljanje pravic nas kontaktirajte na: info@apartmaji-boltez.si
Izdelava spletne strani: FUTURO – https://www.futuro.si